חברות סטארטאפ

עיצוב White Paper

ההגדרה של Whitepaper (נקרא גם White Paper) משתנה במידה רבה מתעשייה לתעשייה, אשר יכול להיות קצת מבלבל עבור חברות סטארטאפ שמעונינות ליצור אחד עבור העסק שלהם. ההגדרה של Whitepaper במהותה מגיעה מעולם פוליטיקה, שם פירושה: "מסמך חקיקה המסביר ותומך בפתרון [...] קרא עוד
חברות סטארטאפ

מצגת משקיעים

מה בעצם המשקיע מצפה לראות במצגת שלך? תמיד עדיף להראות מאשר לספר. להיות חזותי. להדגים את המוצר בכל הזדמנות אפשרית. לנהל שיחה ולא להרצות. בואו נודה באמת: אין דרך נכונה, לא נכונה או מוחלטת על מנת לכבוש את תשומת הלב [...] קרא עוד
חברות סטארטאפ

מיתוג חברות סטארטאפ

איך תהפוך מ״עוד סטארטאפ״ למותג? כאשר אתה מפתח סטארטאפ, אתה צריך לחשוב על בניית המותג שלך. בין אם זה שם, לוגו, לוח צבעים, אתר או טכניקות שיווק, חברה טובה צריכה מיתוג טוב כדי למשוך את המשקיעים ולקוחות פוטנציאליים. בניית מותג [...] קרא עוד
עיצוב ומיתוג

סקס מוכר. השאלה מה הוא מוכר

  כולם כבר יודעים: סקס מוכר. ואני לא מדברת פה על עיצוב הלוגו של "פלייבוי". תמיד יהיו מפרסמים, יהיו מותגים, סטארט-אפים או חברות חדשות, שיעשו שימוש במין כדי למשוך תשומת לב רבה ורועשת יותר. אבל, האם לדעתך הם יהיו כל [...] קרא עוד
עיצוב ומיתוג

לוגו בזול – למה לוגו עולה יותר מכוס קפה בקופיקס

  לאחר שהשתתפתי במאות דיונים ברשתות החברתיות שעוסקות בשאלה "בכמה לתמחר עיצוב לוגו", ובחיפוש של אנשי עסקים אחרי "מעצב לוגו איכותי ומקצועי לעיצוב לוגו קטן במחיר שפוי", החלטתי שהגיע הזמן להעלות את הנושא לסדר היום ולדבר על ״לוגו בזול״. הלוגו [...] קרא עוד
עיצוב ובניית אתרים

אתר רספונסיבי כחלק מאסטרטגיית השיווק

  מחקרים צופים כי עד שנת 2017 עתידים להיות בעולם 5 ביליון משתמשי מובייל, כך שעם נתונים כאלה, נוכחות במובייל הינה בגדר צורך קיומי של כל עסק. אתר רספונסיבי בא לתת מענה לצורך זה בכך שהוא מספק חווית גלישה אופטימאלית [...] קרא עוד
עיצוב מצגות

חמישה טיפים לכתיבת מצגת שמשאירה רושם ו״עושה את העבודה״.

היו לי מאות הזדמנויות להתנסות במצגות: בהוראה, בשיחות מזדמנות ובמצגות יום-יומיות בעבודה. אם יש טעות שאתה יכול לעשות בהצגת מצגת, אני כבר עשיתי אותה. היום, אני רוצה לחלוק איתכם את חמשת הדברים הראשונים שלמדתי בדרך – בתקווה, שהם יעזרו לכם [...] קרא עוד
עיצוב ובניית אתרים

מאמר אורח: כיצד עיצוב מצוין לאתר שלכם יכול לתרום לקידום שלו?

זה לא סוד שהסטנדרטים בעיצוב אתרים השתנו לחלוטין בשנים האחרונות: במקום אתרים פשוטים עם טקסט משעמם ותמונה אחת או שתיים (במקרה הטוב), אנחנו מקבלים אתרים עם תפריטים מרשימים, אנימציות ותמונות מקצועיות ברזולוציה גבוהה. גם בכל הנוגע לטפסים, עשינו התקדמות רבה, [...] קרא עוד
עיצוב ובניית אתרים

עמוד נחיתה מעוצב – איך חיינו בלי זה קודם?

עמוד נחיתה הוא פתרון מושלם לכל מי שרוצה להעביר לגולש מסר ממוקד המניע לפעולה. עמוד נחיתה מאפשר לאסוף רשימה של לקוחות פוטנציאלים אשר עבור עסקים רבים מהווה מידע ששווה זהב. אך כיצד עושים זאת? כיצד נגרום לגולשים להשאיר פרטים בעמוד [...] קרא עוד
עיצוב ומיתוג

עיצוב לחברות הייטק

עיצוב להייטק – מי צריך את זה בכלל? "בניית המותג" היא המילה האחרונה בתחום השיווק של עיצוב להייטק. אבל זה לא חדש. האמת היא, הנושא קיים כבר מאז ומעולם, אבל לאחרונה זה מכונה "פרסום ארגוני״. זו אסטרטגית שיווק לצרכן אשר [...] קרא עוד

עיצוב White Paper

מאת רויטל מוסקוביץ |

ההגדרה של Whitepaper (נקרא גם White Paper) משתנה במידה רבה מתעשייה לתעשייה, אשר יכול להיות קצת מבלבל עבור חברות סטארטאפ שמעונינות ליצור אחד עבור העסק שלהם. ההגדרה של Whitepaper במהותה מגיעה מעולם פוליטיקה, שם פירושה: "מסמך חקיקה המסביר ותומך בפתרון מדיני מסוים". בעולם הטכנולוגי, Whitepaper בדרך כלל יכלול את התאוריה שמאחורי טכנולוגיה חדשה. עיצוב Whitepaper…

מצגת משקיעים

מאת רויטל מוסקוביץ |

מה בעצם המשקיע מצפה לראות במצגת שלך? תמיד עדיף להראות מאשר לספר. להיות חזותי. להדגים את המוצר בכל הזדמנות אפשרית. לנהל שיחה ולא להרצות. בואו נודה באמת: אין דרך נכונה, לא נכונה או מוחלטת על מנת לכבוש את תשומת הלב של המשקיעים. לפעמים מפגשים מקריים באירועים או מסיבות קוקטייל מובילים להזמנות לפגישה. לפעמים שנים אייטמים…

מיתוג חברות סטארטאפ

מאת רויטל מוסקוביץ |

איך תהפוך מ״עוד סטארטאפ״ למותג? כאשר אתה מפתח סטארטאפ, אתה צריך לחשוב על בניית המותג שלך. בין אם זה שם, לוגו, לוח צבעים, אתר או טכניקות שיווק, חברה טובה צריכה מיתוג טוב כדי למשוך את המשקיעים ולקוחות פוטנציאליים. בניית מותג מההתחלה היא פשוטה כל עוד אתה שומר על "כלל השלוש" בראש: בהירות, עקביות וקביעות. משמעות…

סקס מוכר. השאלה מה הוא מוכר

מאת רויטל מוסקוביץ |

  כולם כבר יודעים: סקס מוכר. ואני לא מדברת פה על עיצוב הלוגו של "פלייבוי". תמיד יהיו מפרסמים, יהיו מותגים, סטארט-אפים או חברות חדשות, שיעשו שימוש במין כדי למשוך תשומת לב רבה ורועשת יותר. אבל, האם לדעתך הם יהיו כל כך נועזים להחיל כזו "טכניקות מין" על הלוגו של החברה שלהם? לא, סביר להניח שהם…

לוגו בזול – למה לוגו עולה יותר מכוס קפה בקופיקס

מאת רויטל מוסקוביץ |

  לאחר שהשתתפתי במאות דיונים ברשתות החברתיות שעוסקות בשאלה "בכמה לתמחר עיצוב לוגו", ובחיפוש של אנשי עסקים אחרי "מעצב לוגו איכותי ומקצועי לעיצוב לוגו קטן במחיר שפוי", החלטתי שהגיע הזמן להעלות את הנושא לסדר היום ולדבר על ״לוגו בזול״. הלוגו הוא הדבר הראשון שמשאיר רושם על הלקוח שלך לפני שלקוח פוטנציאלי נכנס לעסק שלך, הלוגו…

אתר רספונסיבי כחלק מאסטרטגיית השיווק

מאת רויטל מוסקוביץ |

  מחקרים צופים כי עד שנת 2017 עתידים להיות בעולם 5 ביליון משתמשי מובייל, כך שעם נתונים כאלה, נוכחות במובייל הינה בגדר צורך קיומי של כל עסק. אתר רספונסיבי בא לתת מענה לצורך זה בכך שהוא מספק חווית גלישה אופטימאלית מכל פלטפורמת גלישה וכך מבטיח שלא תפספס אף לקוח. אתר רספונסיבי או בתרגום חופשי "אתר…

חמישה טיפים לכתיבת מצגת שמשאירה רושם ו״עושה את העבודה״.

מאת רויטל מוסקוביץ |

היו לי מאות הזדמנויות להתנסות במצגות: בהוראה, בשיחות מזדמנות ובמצגות יום-יומיות בעבודה. אם יש טעות שאתה יכול לעשות בהצגת מצגת, אני כבר עשיתי אותה. היום, אני רוצה לחלוק איתכם את חמשת הדברים הראשונים שלמדתי בדרך – בתקווה, שהם יעזרו לכם לכתוב מצגת מהממת! 1. התמקדות. התבקשת לתת מצגת שאורכה פחות משעה, מצגת עיסקית, מצגת הדרכה,…

מאמר אורח: כיצד עיצוב מצוין לאתר שלכם יכול לתרום לקידום שלו?

מאת רויטל מוסקוביץ |

זה לא סוד שהסטנדרטים בעיצוב אתרים השתנו לחלוטין בשנים האחרונות: במקום אתרים פשוטים עם טקסט משעמם ותמונה אחת או שתיים (במקרה הטוב), אנחנו מקבלים אתרים עם תפריטים מרשימים, אנימציות ותמונות מקצועיות ברזולוציה גבוהה. גם בכל הנוגע לטפסים, עשינו התקדמות רבה, כאשר הדגש הוא על טפסים פשוטים וידידותיים שאפשר למלא בדקה אחת או שתיים בלי לרצות…

עמוד נחיתה מעוצב – איך חיינו בלי זה קודם?

מאת רויטל מוסקוביץ |

עמוד נחיתה הוא פתרון מושלם לכל מי שרוצה להעביר לגולש מסר ממוקד המניע לפעולה. עמוד נחיתה מאפשר לאסוף רשימה של לקוחות פוטנציאלים אשר עבור עסקים רבים מהווה מידע ששווה זהב. אך כיצד עושים זאת? כיצד נגרום לגולשים להשאיר פרטים בעמוד הנחיתה שיצרנו? בואו ונגלה. אנשי שיווק ובעלי עסקים מבצעים שימוש בעמודי נחיתה לרוב לטובת איסוף…

עיצוב לחברות הייטק

מאת רויטל מוסקוביץ |

עיצוב להייטק – מי צריך את זה בכלל? "בניית המותג" היא המילה האחרונה בתחום השיווק של עיצוב להייטק. אבל זה לא חדש. האמת היא, הנושא קיים כבר מאז ומעולם, אבל לאחרונה זה מכונה "פרסום ארגוני״. זו אסטרטגית שיווק לצרכן אשר נתגלתה לאחרונה בעולם ההיי-טק. הדוגמא הטובה ביותר היום למיתוג עיצוב לחברות הייטק היא התכנית "Intel…

יש לכם מאמר מקורי ומקצועי שתרצו שנפרסם אצלנו? 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אנא הזן הודעה.
צרו קשר
close slider

אהלן!

איזה כיף לשמוע מכם :)

השאירו הודעה ונחזור אליכם במהרה!

או שתתקשרו כבר עכשיו: 054-4715339