מה בין עיצוב ניירת משרדית למיתוג עסקי

אם אתה מבין מיתוג מהו ויודע מה היתרונות של מותג  על פני עסק רגיל, בוא ללמוד מה תרומתה של עיצוב ניירת משרדית למיתוג העסקי.

ניירת משרדית מתייחסת בדרך כלל ל – כרטיסי ביקור, מעטפות, נייר חברה ו-פנקסי ממו או פנקסי תזכורת.  כדי שכל אחד מהם ייצג את העסק נאמנה,  הם חייבים לדבר בשפת המותג ולהכיל אלמנטים כמו לוגו עסקי, סלוגן, כתובת אתר האינטרנט  ופרטי העסק.

כשעסק משקיע בעיצוב ניירת משרדית, הדבר משדר רשמיות, מקצועיות אך מעבר לכל משרת מטרה שיווקית חשובה – מיתוג עסקי ושיווק  off-line.  ניירת משרדית ממותגת המכילה לוגו עסקי ופרטי התקשרות משמשת כסוכן שיווק ושגריר עסקי. ראשית, לעולם אינך יכול לדעת לאילו עיניים יגיע כרטיס הביקור או המעטפה שלך. מעבר לכך, הניירת המשרדית היא עוד דרך גיבוי של מידע חשוב כמו כתובת, טלפון ודואר אלקטרוני עבור לקוחותיך.

עיצוב ניירת משרדית מקצועי

השוק רווי בספקים המציעים עיצוב ניירת משרדית – גרפיקאים, בתי דפוס ומגוון סטודיו למיתוג. כדי לדעת מי יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, חשוב לבחון האם הספק מביא עמו הבנה, ידע וניסיון בתחומים הבאים:

מיתוג

כבר הבנו שניירת משרדית היא חלק אינטגרלי מהמיתוג העסקי, לכן חשוב ביותר שלספק תהיה הבנה עמוק בתחום המיתוג. הספק צריך להבין באילו פריטים יש לשלב לוגו על פני תמונת פרופיל, האם מומלץ להוסיף סלוגן או אולי להימנע מכך. האם רצוי להוסיף כתובת מלאה על גבי כרטיס ביקור או שמא טלפון נייד יספק ואילו פרטי התקשרות יש לשלב בנייר ממו. חשוב שהניירת המשרדית תדבר את שפת המותג.  שמירה על אחידות הצבעים, סוג הנייר, הגימור ואופן הביצוע הם קריטיים למיתוג מקצועי, על כן רק ספק שמבין מיתוג מהו ידע לבצע את העבודה ברמת המקצועיות הנדרשת.

בידול

כל עסק מחפש את הדרך בה יוכל לבדל את עצמו. מחקרים מראים, כי רק 30% מכלל העסקים מצליחים למצוא את הדרך לבדל את עצמם. ניירת משרדית אשר מביאה עמה מסר מקורי, קריצה מעניינת או רמיזה שובבה, יכולים לחולל פלאים בתפיסת המוצר כולה. תחשבו לרגע איזו תחושה מעורר בכם כרטיס ביקור מעוצב באופן יוצא דופן או לוגו מקורי. כל אלה עושים את כל ההבדל והופכים את המותג לייחודי, אחר ומבודל.  רק ספק שמביא עמו הון אנושי יצירתי ובעל כישרון ותעוזה יוכל לספק לכם מוצר שהוא בעל אמירה אישית אחרת.

אסטטיות

בכל מה שקשור לעיצוב ניירת משרדית אסטטיות זה שם המשחק. לא משנה כמה ניירת משרדית תהיה מקורית, ממותגת ומבודלת, היא חייבת להיות בראש ובראשונה אסטטית. הקפדה על שילוב של אלמנטים בטוב טעם, גימור מושלם, הרמוניה של צבע וטקסט שיתמזגו לכדי מצר מוגמר איכותי ומקצועי, עושים את כל ההבדל.  כשהמעטפה, נייר המכתבים, כרטיס הביקור אסטטיים, אז כן, גם העסק והמותג הם משדרים איכות ואסטטיות.

אז כשאתם בונים עסק ומשקיעים בשיווק, במיצוב ובבניית תדמית עסקית, אנא, אל תדלגו על להשקיע בעיצוב ניירת משרדית שכה חיונית למיתוג העסקי שלכם.