עיצוב לוגו יוקרתי ומיתוג

פתחת עסק או חברה חדשה? העסק כבר קיים וצריך למתג אותו מחדש?
עיצוב לוגו יוקרתי היא ההתחלה הטובה ביותר למיתוג.
סטודיו ארטיסטיק, בעל ניסיון וותק רב שנים במיתוג עסקים וחברות שצמחו והתפתחו בעזרת העיצוב
המקצועי והממוקד של חומרי השיווק שיצרנו עבורם.


אנו יודעים שעיצוב לוגו יוקרתי זוהי אחת מאבני היסוד בבניית תשתית שיווקית של כל עסק הנמצא בתחילת דרכו,
ונשמח ללוות אותך במשימה זו.

מעוניינים בעיצוב לוגו יוקרתי וייחודי שאין שני לו?
אמנם הצבנו רף גבוה אך אנו מתחייבים לעמוד בו במלוא מובן המילה:)
דברו איתנו:

אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂

לכל אדם יש שם ולכל עסק יש לוגו. לוגו זהו הסמל המסחרי המזוהה עם העסק, קובע את זהותו ומדבר את שפת המותג.
אנו דואגים שהלוגואים שאנו מעצבים יעוררו אסוציאציות, יצרו תחושות, ויעביר את הערכים והמסרים השיווקיים של המוצר והעסק.
אנו יוצרים לוגו קליט, ייחודי וכזה שקל לזכור אותו – כל זאת על מנת שהלוגו יעשה את עבודתו נאמנה.

עיצוב לוגו יוקרתי ומוצלח – סוף מעשה במחשבה תחילה

לוגו טוב הוא לא עוד סמל מרהיב ואסטטי, אלא סמל שמצליח להעביר בצורה גרפית את אישיות המותג ולעורר קונוטציה מדויקת המתחברת בתיאום מושלם למסריו השיווקיים.
הלוגו מלווה את העסק לכל דרכו המקצועית ומחזק את תביעת האצבע שלו בשוק המתחרים: הלוגו מופיע על המצגות העיסקיות, באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה של העסק, בפולדר והברושורים שלו, כמדבקה על הרכב ואפילו בשילוט - וזו הסיבה מדוע עסק חכם לא יפקיד את משימה כמו עיצוב לוגו יוקרתי בידי גרפיקאי חובבן אלא יפנה לאיש מקצוע עם הבנה עמוקה בעיצוב, מיתוג עסקי ושיווק.


יצירת לוגו איכותי ואפקטיבי מצריך בראש ובראשונה מחשבה ותכנון.
 כחלק מתהליך העיצוב הגרפי והמיתוג אנחנו בסטודיו ארטיסטיק ממפים את ערכי המותג, מזהים את אופיו ומוודאים שהם באים לידי ביטוי בלוגו – בצורה, בגודל, בקומפוזיציה, בצבעוניות וכו'. המטרה שלנו היא להעביר מסר ממוקד באופן ויזואלי, אתגר למקצוענים בלבד.

סוד הקסם שבפרטים הקטנים
כדי שלוגו ישרת את העסק נאמנה לאורך כל הדרך, חשוב שיהיה נוח וקל להשתמש בו. אנו מוודאים שהלוגו ברור, נראה טוב בכל גודל וגם בצבעי שחור ולבן. אנו גם בודקים האם הוא דומיננטי מדיי או נחבא אל הכלים.
לוגו מקצועי  אינו אמור לגרות את העין יתר על המידה, אלא להשתלב בהרמוניה על גבי הרקע – ואנו מחוייבים לכך!

ישנם 3 סוגי לוגו:

  1. סמל בלבד (כדוגמת המותג orange)
  2. שם החברה כלוגו (לדוגמא Disney)
  3. והשילוב של השניים (BMW).

קבלו החלטה מושכלת באשר לאופי הלוגו בהתאם לתחום הפעילות העסקי וערכי המותג.

לסיכום
מעל לכל יש לזכור, כי עיצוב לוגו הוא חלק בלתי נפרד מתהליך מיתוג עסקי, וכפי שאסטרטגיה עסקית מתמקדת בבידול, מיצוב ומיתוג כך גם הלוגו. הוא חייב להיות ייחודי ומבדל, מוכרח להיות חלק בלתי נפרד משפת המותג ולשדר ערכים המזוהים עם ה- DNA  העסקי.

צרו קשר
close slider

אהלן!

איזה כיף לשמוע מכם :)

השאירו הודעה ונחזור אליכם במהרה!

או שתתקשרו כבר עכשיו: 054-4715339