עיצוב פוסט לפייסבוק

11 מיליון אנשים משתמשים בפייסבוק כל 18 דקות ...

7,246 משתמשים חדשים מתווספים למדיה החברתית בערך כל 15 דקות
ו - 936,000 משתמשים פעילים מתחברים לאתר על בסיס יומי.

האם עובדות אלה בפייסבוק גורמים לך לתהות?

"אני מפסיד?"

גם עסקים גדולים בהדרגה מרחיקים עצמם מן הצורות המסורתיות של הפרסום ונלחמים עבור לקוחות חדשים באתרי מדיה חברתית.

על פי מחקר שנערך לאחרונה 75% מאוכלוסיית העולם נמצאת במדיה החברתית, ושאר 25% מהאוכלוסייה הם סקרנים ונרגשים להיות בה.

זה קל יותר, מהיר וזול יותר להקים דף פייסבוק עם תוכן דינמי לעומת דרכים מסורתיות יקרות יותר של קידום המותג שלך.

דף הפייסבוק שלך הוא תוספת או האתר הראשי שלך.

הוא מציג את הפילוסופיה העסקית שלך. דף מעוצב היטב הוא לא רק על איך זה נראה - אלא גם איך זה מתנהג. בשוק תחרותי, עיצוב מושלם הוא משהו שעוזר לך להתבלט.

עבוד באמצעות 5 השלבים הבאים כדי לבנות דף פייסבוק ולמלא אותו עם 'אוהדים', '״לייקים״ .

שלב 1: ״מסמר״ את תמונת השער שלך
נקודת המוקד לכל עסק בפייסבוק היא תמונת השער שלו. זה לא רק משפר את הערך החזותי של העסק, אלא גם מפתה אוהדים וחסידיו, להגדיל את הערך המותג.

תמונות כיסוי (תמונת Cover) הן הדבר הראשון שמקבלים תשומת לב על ידי משתמשים בכל פעם שהם מבקרים בדף החברה. עם זאת, יצירת ובחירת תמונת שער שלא רק תופס את תשומת הלב של המשתמשים, אלא גם מהדהד את הערך המותג יכול לפעמים להיות מייגעת.

לפני שנדון בהיבט היצירתי של עידן הפייסבוק שלך, נסקור תחילה כמה הנחיות ומדיניות שנקבעו על ידי Facebook לקבלת תמונות כיסוי.

  • אל תכלול מונחים כלליים או תווים מיוחדים. דוגמה: באר, # @ $ $%
  • אל תכלול תיאורים מיותרים או זכאים מיותרים.
  • האם לא יעלה על הטקסט שלך יותר מ 20% של התמונה.
  • אל תטעה את העוקבים שלך על ידי תוכן שגוי או מטעה.
  • מימד עיצוב דף פייסבוק
  • כפי שמוצג בתמונה, הממדים של תמונות הכיסוי ותמונות הפרופיל חייבות להיות במידות המדוייקות שמתעדכנות בפייסבוק . תמונות כריכה תופסות כמעט רבע מהמסך ברוב שולחנות העבודה, לכן מומלץ להשתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה.

עכשיו, בואו נדבר על האסתטיקה של תמונת השער.

הנה שלוש נקודות עליך לשקול כמו 'הבשורה של פייסבוק תמונות כיסוי'.

  1. מיקוד נכון על המיקוד השמאלי - מאחר שתמונת הפרופיל שלך נמצאת בצד שמאל, נסה לשמור על לחצני הטקסט או הקריאה לפעולה בפינה הימנית של תמונת השער של Facebook.
  2. סנכרן תמונת שער עם תמונת פרופיל - בתמונה למעלה, אתה מבחין בחפיפה מלבנית של תמונת פרופיל עם תמונת שער. מצא דרכים יצירתיות לעיצוב תמונת שער שמתקשרת היטב עם תמונת פרופיל זו.
  3. הצמד פוסט מתחת לתמונת השער - אל תעלים את הרלוונטיות של התוכן. נסה להצמיד את ההודעה החשובה ביותר בדיוק מתחת לתמונת השער כדי להפוך אותה ליותר רלוונטית ומעניינת.

 

שלב 2: התאמה אישית של הכרטיסיות שלך
העיצוב החדש של פייסבוק מציב תמונות, אהבות ויישומים מתחת לתמונת השער שלך. הנקודה הראשונה בפריסה זו שמורה לתמונות, ואילו 11 האחרות ניתנות לכוונון דרך לוח הניהול.

אז יש לך סך של 12 כרטיסיות מותאמות אישית לרשותכם.

השתמש בהזדמנות זו כדי להדגיש את הצעת המכירה הייחודית שלך באמצעות הכרטיסיות.

לדוגמה, אם יש לך יותר 'אהבתי', הצג אותם תחילה ואם אינך בטוויטר או שיש לך פחות עוקבים בטוויטר, שמור על הכרטיסייה הזו ברשימה.

שלב 3: הצמד, כוכב או הסתר

פייסבוק מסך עיצוב מסך 3Hovering את העכבר על ציר הזמן ערכי מציג תפריט נפתח שבו אתה מקבל אפשרות להצמיד פוסט מסוים. התכונה 'הצמדה' עוזרת לך להציג את הפוסט המיועד שלך או את התוכן מעל כל שאר פוסטי הזמן. בנוסף, תוכל גם להדגיש את הפוסט שאתה אוהב על ידי הוספת כוכב. מגבלת הזמן כדי לשמור על הודעה מוצמד הוא כ -7 ימים.

מחקר שפורסם לאחרונה על ידי Designhill, מגלה כי פוסטים בפייסבוק עם פחות מ 80 תווים מקבלים עד 60% יותר מעורבות, אז זה הגיוני "סיכה" או "כוכב" הודעות כי הם תמציתיים אך מעניינים.

שלב 4: עקוב אחר הפעילות שלך

השתמש ב- Facebook Insights כדי לעקוב אחר הפעילות בדף שלך. מעקב אחר תנועה וניתוח טווח ההגעה ומספר ההתאמות יעזור לך לבחור את הפוסטים העתידיים שלך בזהירות רבה יותר. מלבד Facebook Insights, עסקים יכולים גם ליצור 'מודעות חדשות', להגדיר 'קהל צופים', להוסיף יכולות פרסום 'מועדפות' ו'עדכון '.

תחשיב עצמת כמלך של החיים הדיגיטליים. לשמור את הקהל של הקולוסאום של פייסבוק שלך עסוק ולשלוט בהם - לעסוק בהם - לטפח אותם על ידי מתן גלדיאטורים של ההודעות שלך להילחם אחד עם השני עבור יותר ״לייקים״.

שלב 5: אינטראקציה עם הודעות
רוב האנשים לא לוקחים את הזמן כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם על מדיה חברתית.

זו הסיבה המדויקת שאתה צריך להיות באינטראקציה עם הלקוחות שלנו כאשר הם עסוקים גלישה התוכן של דף הפייסבוק שלך. זה מגדיל את הערך המותג ומבסס תחושה של אמון עם הלקוחות שלך.כמו מנהל דף פייסבוק, אתה צריך לשלוח הודעות מותאמות אישית לקהל היעד שלך.
אתה יכול להשתמש בתכונה זו כחלק משירות לקוחות מקוון, או בזמנים שבהם אתה צריך לדון משהו עם הקהל שלך על הרעיון האישי יותר. הרעיון הוא שיחות רבות ככל האפשר עם הלקוחות שלך.
כששיר שכותרתו "כל סירנה הוא סימפוניה" של קולדפליי מביא את האידיאולוגיה, כל שאילתה שהועלתה בדף הפייסבוק שלך תעזור לך להתחבר בצורה יעילה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

hamlatzot_left

השמועה אומרת ש...

רויטל הקימה עבורי אתר אינטרנט. המעצבת פשוט מדהימה! עיצבה עבורי לוגו למספר עסקים. מקצועית, הגונה והכי חשוב בן אדם. ממליץ מכל הלב

עו"ד יצחק קרט

סטודיו ארטיסטיק, בהנהלתה של רויטל מוסקוביץ, מטפלים באתר האינטרנט שלנו משלב העיצוב וההקמה ועד תחזוקה שותפת ועדכונים. השירות תמיד אדיב ומהיר והתוצאות מצויינות!

דרור קניון (חברת MEODENTAL)

אנחנו מאוד מרוצים מאיכות העבודה ומזמינות הצוות. ההבנה העיצובית עוזרת לנו וחוסכת לנו זמן וכסף, ומאפשרת לנו לשלוח סקיצות מרשימות ללקוחותינו. הנסיון של הסטודיו מתבטא ביעילות עבודתם ואנחנו ממליצים על סטודיו ארטיסטיק בכל הנוגע לעיצוב הלוגו, הברושור ו/או האתר שלכם.

יוני עמר, מנכ"ל NETGO שיווק

רויטל עיצבה עבורנו אתרי אינטרנט והיה תענוג לעבוד איתה! מוכשרת, חרוצה ואמינה. כל הכבוד! בהחלט אשמח לחזור ולעבוד איתה שוב.

PleasantLight Ltd

במשך השנים האחרונות קיבלתי שירותי עיצוב וגרפיקה מסטודיו ארטיסטיק עבור לקוחותיי, בתחומי עיצוב והפקה שוניםרויטל תמיד הקפידה על רמת מקצועיות גבוהה, עמידה בלוח זמנים, מקוריות בעיצוב ועבודה עם חיוך ובאווירה נעימה. בין העבודות שהפקנו ביחד היו מגזין מתחום הטיולים, אינספור עלונים לבנק מזרחי טפחות, ירחון מקצועי מתחום הרפואה וגם עיצוב של ספר מהודר בכריכה קשה. העבודה עם רויטל וסטודיו ארטיסטיק הייתה תמיד מתכון להפקת מוצרים איכותיים ומצליחים.

אמיר גור

סטודיו מקצועי שאין כמותו!! שרות אישי ומענה מיידי או על פי לוח זמנים. לאורך השנים עבדתי עם לא מעט מעצבים. וללא ספק העבודה מול ארטיסטיק היא מהחוויות הטובות שעברתי. הן במקצועיות והן ביחס!

אילנית סרנגה (חברת SootheTime)

סטודיו מקצועי אמין ויצירתי, פניתי לרויטל מסטודיו ארטיסטיק לצורך בניית מיתוג לחברה שלי, רויטל עיצבה לי לוגו, יצרנו יחדיו קטלוג למוצרי החברה ובנוסף,  ואתר אינטרנט רספונסיבי . רויטל היתה יצירתית ומקצועית להפליא, שירותית, וסבלנית לכל הגחמות שלי. אין לי ספק שאחזור אליה בכל צורך שיהיה לי בעיצוב גרפי, ממליצה בחום!!!!!

מיכל פישלר

אני ממליץ בחום רב על רויטל מסטודיו Rtistic. רויטל עיצבה עבורי את הספר 10Pillars of Knowledge. עבודה מקצועית ואמנותית בכשרון רב. יישר כח!

ד"ר חיים צינס, ירושלים

בחרתי לעבוד עם "סטודיו ארטיסטיק"  על עיצוב הלוגו וכרטיס הביקור שלי. מעבר לעבודתך המקצועית והאסתטית להפליא, אני רוצה להודות לך על הפתרונות והחלופות שהצעת במהלך הדרך, על הזמינות והמחויבות לתהליך. כל אלו באו לידי ביטוי בתוצאה הסופית.

רותי ליבני

מעוניינים שנעצב עבורכם פוסטים ייחודיים?
אמנם הצבנו רף גבוה אך אנו מתחייבים לעמוד בו במלוא מובן המילה:)
דברו איתנו:

אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
צרו קשר
close slider

אהלן!

איזה כיף לשמוע מכם :)

השאירו הודעה ונחזור אליכם במהרה!

או שתתקשרו כבר עכשיו: 054-4715339