עיצוב עמוד נחיתה

מטרת דף הנחיתה היא להמיר מבקרים שמגיעים ממסעות שיווקיים במהירות האפשרית.
הבעיה היא דפי נחיתה עסקיים בדרך כלל אינם עומדים בציפיות של המבקר.
לדפי הנחיתה יש מטרה שונה וייחודית מאשר כל עמוד באתר רגיל.

כיצד עיצוב עמודי נחיתה מקצועיים הופכים דף נחיתה לאפקטיבי יותר.

כמשווקים, קבלת תנועה לאתר שלנו מעולם לא היה קלה. יש לנו SEO, PPC, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, מודעות חזותיות, שיווק ע״י תמונות, מודעות לנייד והרשימה ממשיכה לגדול מיום ליום.

הצרכנים, לעומת זאת, לומדים להתעלם באופן אוטומאטי ממה שלא מעניין אותם. זה גורם לעסקים להשקיע עוד יותר, להיות יצירתיים יותר ולשלוף כל טקטיקה שהם יכולים לחשוב עליה כדי על מנת ללכוד את תשומת הלב של הצרכן, בנוסף לעיצוב לוגו, עיצוב מצגות עיסקיות, עיצוב אתרים ועוד.

אז, אם כל הכלים הנ"ל לרשותנו, למה אנחנו עדיין יש שיעורי המרה נורא, שנע בין 1-3% בממוצע?
האשם הגדול ביותר שאני רואה? עיצוב דף הנחיתה.

 

מטרת דף הנחיתה היא להמיר מבקרים שמגיעים ממסעות שיווקיים במהירות האפשרית. הבעיה היא כי דפי נחיתה עסקיים בדרך כלל אינם עומדים בציפיות של המבקר. במקרים רבים, עסקים פשוט מפנים גולשים (שהם לקוחות פוטנציאליים) לדף הבית שלהם, וזה פשוט רעיון רע. לדפי הנחיתה יש מטרה שונה וייחודית מאשר דף הבית שלך. אז בואו נראה מה הופך דף נחיתה לממיר.

 

פריסה נכונה של דף נחיתה

1. כותרת דף הנחיתה - אלמנט קריטי ביותר בעיצוב דפי נחיתה.

הכותרת צריכה ללכוד את עניין המבקר בתוך 3 השניות הראשונות של לחיצה על הדף. שאר הדף לא משנה הרבה אם הכותרת אינה תואמת את ציפיות המבקר.

מבחינת התוכן, הכותרת חייבת להתאים לחלוטין את מה ש"הובטח" לאורח במודעה של מסע הפרסום שלחץ עליו, ולהביא אותו לדף שלך. אם יש חוסר התאמה, רוב הקהל שלך יקפוץ מהדף שלך מיד.

אנשים אינם מבזבזים את זמנם באתרים שאינם עומדים בצורכיהם וציפיותיהם, ודף נחיתה שמנותק מהמודעה המקורית גורם לבלבול רב עבור המבקר.

הכותרת צריכה להיות יצירתית מבחינת התוכן וגם מבחינת הטיפוגרפיה, מומלץ להשתמש בטקסט בולט ואסטטי שמתאים למודעה וכן לערכי המותג שלך.

זכור, המטרה העיקרית של דף הנחיתה היא להניע פעולת המרה, כלומר שהלקוח ישאיר את פרטיו בדרך זו או אחרת.

 

2. תוכן דף הנחיתה (יותר נכון אירגון ועיצוב התכן)

כמשווקים, אנו יודעים שרוב האנשים המבקרים באתרים שלנו מרפרפים על התוכן שלנו. זה אפילו נכון יותר עם דפי נחיתה. תוכן גוף העמוד צריך להשלים את הכותרת, אך לספק פרטים נוספים המניעים אנשים לבצע את פעולת ההמרה הרצוי.

השתמש בכותרות ובפיסקאות כמדריכים המחלקים את התוכן. השתמש ברשימות, חלקים צבעוניים וגרפיקה כדי להדגיש תכונות והצעות ערך. שוב, גוף התוכן צריך להיות מתוכנן לשם הנעה להמרה. זוהי המטרה העיקרית של כמעט כל דפי הנחיתה מונעי הקמפיין.

 

3. המרת דף הנחיתה

פעולת ההמרה של דף נחיתה יכולה להיות כל מיני דברים, אך ברוב המקרים מדובר בטופס או בקריאה לפעולה. טופס משמש לאיסוף מידע על המבקר שלך, ובתמורה, לתת להם משהו בעל ערך (חוברת הדרכה, ספר אלקטרוני, וובינר, הרשמה לניוזלטר). קריאה לפעולה יכולה להיות לחצן להוספת מוצר לעגלת קניות או קישור למידע נוסף.

כאשר אמצעי ההמרה שלך הוא טופס, בקש רק את המידע הדרוש לך כדי להעביר את האורח דרך "משפך המכירות". במידה שביקש מידע נוסף זה יכול לעזור לך לקבל אינפורמציה נוספת על המבקר ולשפר את איכות ההובלה למכירה, אני אישית מעדיפה ללכוד מידע נוסף באינטראקציות עתידיות עם הלקוח.

עצב את הטופס בצורה בולטת אך לא כזו שתשתלט על כל העמוד, אתה לא אמור "|לחשוף" את העובדה שהעמוד נועד בשביל איסוף מידע על הלקוחות...

קריאות לפעולה הן בדרך כלל לחצן או אלמנט אינטראקטיבי בדף. אלה צריכים להיות מאוד ברורים - לא בהכרח ש"יגנבו את ההצגה", אבל לנסות להשתמש בצבעים מנוגדים ובמקומות בולטים שאנשים יכולים לראות בקלות מבלי לגלגל למטה. אל תכריח את המבקרים לחשוב על הצעד הבא כי ממש לא בטוח שיהיו מעוניינים, אבל ניתן למשוך את העיין שלהם לכפתור הזה, ע"י מיקום נכון או ע"י אלמנטים "מקפיצים" כמו חץ, צבעוניות, ועוד.

 

4. אלמנטים להבעת אמון

רכיבי אמון הם המרכיב שלעיתים קרובות מתעלמים ממנו וחבל. הם יכולים לכלול סקירות של לקוחות, המלצות, מדיניות פרטיות, אישורים עסקיים, פרסים וכן הלאה, משפטים ותגובות של לקוחות שמושכים את העין של ומוסיפים לעמוד תוכן אמיתי ורלוונטי.

רוב האנשים שמגיעים לעמוד הנחיתה שלך ממסע פרסום שאינו דוא"ל, כנראה מעולם לא שמעו על העסק שלך. אלמנטים אלה של אמון יעזרו להם לקבל רמת נוחות ולהרגיש שלעשות עסקים איתך זה בסדר, כי קיבלו החלטה טובה והם יכולים לסמוך עליך. כל החלטה שאדם עושה משפיעה על חייו.

ככל שתסיר מהלקוח את החשש  - תוכל להובל אותו לקבל ההחלטה ולקבל עוד לקוח ממיר.

 

חשוב לי לציין, שכיום, הדרך הקלה והמקובלת ביותר לקבל החלטות מבוססות המלצות, היא ברשתות החברתיות, כי הרי המלצה מחבר היא ההמלצה החשובה ביותר בעיני רבים, ולכן, המלצות שנמצאות כבר בעמוד הנחיתה כביכול "נותנות לו את כל החבילה" כך שלא יצתרך לקבל המלצות ברשתות החברתיות למשל מפוסטים בפייסבוק.

 

עיצוב של דף הנחיתה

יש כמובן דרכים רבות לארגן ולעצב דף נחיתה. רוב דפי הנחיתה הם צעד אחד, אבל עיצוב דו שלבי יכול להיות יעיל מאוד גם כן. בדף הנחיתה בן שני השלבים תהיה בדרך כלל קריאה לפעולה בדף הראשון ובטופס בדף השני.

 

אורכו של עוד נחיתה

 

אורך עמוד נחיתה תלוי במטרה של הדף שלך. יש דפי נחיתה קצרים וארוכים שיכולים להיות יעילים באותה מידה עבור קהלים שונים. דפי הנחיתה המוכרים ביותר הם המסורתיים ביותר שיש להם תוכן גוף משמאל וטופס על דפי הנחיתה, אתה יכול להיות יצירתי באמת ולנסות דברים חדשים שכן הם לא משולבים בדרך כלל עם שאר האתר שלך. אז תן לעצמך קצת חופש יצירתי לנסות דרכים חדשות ושונות של תקשורת ההודעה שלך.

 

1.0 בדיקה עבור אפקטיביות עמוד

אפקטיביות רבה יותר תתרחש אם אתה מנהל מסעות פרסום גדולים.

זה הופך את דפי נחיתה למגרש משחקים נפלא בו אתה יכול לבדוק וללמוד יותר על הקהל שלך.

אם ניתן, הפעל תמיד בדיקות בדפי נחיתה, ובדוק כל אחד מרכיבי דף הנחיתה שנדונו למעלה. בנוסף, נסה עיצובים יצירתיים חדשים שידבקו מיתוג שלך.

התנועה בדף בדרך כלל מגיעה ממסעות שיווקיים, במיוחד PPC ו מסעות פרסום בדוא"ל. כפי שכולנו יודעים, כיום הדוא"ל צפוי להיות שמיש לעתים קרובות יותר על מכשירים ניידים, אז אתה צריך להיות בטוח כי דפי הנחיתה שלך הם ידידותיים לניידים (עמודים רספונסיביים).

למעשה, אם האתר שלך אינו מותאם ניידים, יצירת דפי נחיתה ידידותית ויעודית לנייד היא הרבה קלה יותר. על ידי שיווק לקהל שמגיע מניידים, תוכל לשפר את ההחזר על ההשקעה.

 

4.0 התאמה אישית של דף הנחיתה

נסה להגיע אישית לקהל שלך ולהשתמש בסגנון העיצובי שלדעתך "ידבר אליו". אם הם מגיעים ממצב או מדינה מסוימים, התאם את ההודעות כך שישקפו זאת. לחלופין, אם הם מבקרים קודמים שהומרו, נסה לשקף זאת על ידי הצגת שאלות שלא ביקשת בעבר בטופס.

אתה יכול, להתאים אישית את דף הנחיתה כדי להיות רלוונטי יותר למבקרים על סמך היסטוריה, דמוגרפיה, מיקום גאוגרפי וכו ', אשר יכול להשפיע באופן משמעותי על שיעור ההמרות שלך.

עמוד נחיתה הוא הזדמנות מעולה למעצב לבטא את יכולותיו העיצוביים וגם יכולות איפיון הלקוחות הפוטנציאלים וקהלי היעד.

 

מוזמנים להצטרף למומחים בתחום המיתוג לעסקים באינטרנט
ולהנות יחד עם המגוון הרחב של העסקים המרוצים של סטודיו RTISTIC:

אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
אופסי. נסה שנית בבקשה 🙂
דברו איתנו